joi, 18 martie 2010

Dezamagirea


De prea multe ori ma tot gindesc daca voi putea sa renunt la idealurile mele ( de a iubi un baiat ) si poate te intrebi de ce acest lucru? si este firesc sa te intrebi...Spunem ca lumea este foarte perversa si ca nu am putea sa fim sinceri cu cei din jurul nostru dar am constatat ca si personal ne mintim ( atunci cind simtim ceva pentru cineva )...Parca nu ne putem intelege cu cei din jurul nostru dar nici pe noi nu ne intelegem de foarte multe ori ( cautam ceva ce nu exista )...


Am avut momente cind am spus : Gata mai bine renunt la ceea ce simt si incerc sa simt,gindesc normal ( asta nu inseamna ca atunci cind iubesti un baiat nu esti normal )...insa Dezamagirea este arma care adeseori ne doboara de foarte multe ori simturile si inclinatile sexuale...Este foarte mult de discutat pe aceasta tema si tocmai de acea va dau ocazia de a va spune punctul de vedere cu privire la acest subiect Dezamagirea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te guram sa te gaindesti inainte de a scrie un comentariu !