joi, 4 februarie 2010

Anuntul Tau - Matrimonial


Buna din nou!
Am promis sa adaug o rubrica in care sa va puteti posta anunturile voastre pe acest blog.Este valabil in mod special pentru cei care sunt din zona Sibiului si nunumai.
Pentru asta am sa incep eu sa postez un anunt pentru o inspirate mai buna,stim cu toti ca o caracterizare conteaza foarte mult ...pentru ca anuntul tau sa fie insotit si de o fotografie si sa contina niste date esentiale despre fiecare in parte nu neaparat cofidentiale,adica 1-Nume,2-Orasul,3-Virsta,4-Cautare...
Numele meu este Maryo sunt din Sibiu(oras),si am 28 de ani,1.78 inaltime,60 de kg,ochii caprui,par negru(de obicei ma rad in cap(vara)...sunt in zodia Pesti.Caut - (amicii,tovarasi,prieten-relatie) - ...

Pentu a ne cunoaste e bine sa conversam (detest minciuna,omul cu mai multe fete,sunt comunicativ,deschis si prietenos,manierat si intelegator)...sau fie prin mess id : bestemosib sau trelefonic tel:0755759253. Pentru mai multe fotografii http://bestemosib.hi5.com/ sau ramine sa luati legatura cu mine.
Nu raspund la beep sau sms.
Am rugamintea sa postati anunturi cit mai manierate(in limita bunului simt).

Va multumesc pentru intelegere!

303 comentarii:

  1. pe 25-27 sept. voi fi la sibiu. caut laba reciproca. androxido@ live.it

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut.Ma astept sa fie lumea mai sincera si de ce nu sa fie in bunul simt.Sunt Maryo si acum sunt in zona Calarasului cei care vor sa vorbim si de ce nu sa formam o prietenie pe principi in bunul simt al omului va astept la nr de tel 0755759253 sau 0764122479.Nu raspund la sms sau nr ascuns

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Sunt Rares...dar lumea imi spune Shuky(prietenii).Asa mai pe scut si pe intelesul tuturor...Vreau sa vorbesc cu cineva despre acest lucru...Homosexualitatea...Sincer as vrea mai mult decat atat...Dar la varsta mea...Nu se prea poate.Maryo...daca este posibil as dori sa vorbim candva...Deci sunt interesat de vorba si prieteni.Asa...Am doar 15 ani...Dar dupa 15 ani din viata mea as ziece ca sunt mai multi dar nu conteaza.Pentru mai multe detalii shuky_rares@yahoo.com ..Astept raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut tanar versatil cu pofta de sex 0748484837

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Da asvrea sa facem un oral Shnt din Buc.
      Mapot deplasa ori unde. 653 deunde esti eu am 42 tu ce vîrsta ai

      Ștergere
  6. +40749883636 sunt gay și îmi place sa sug pula și sa ma fut în cur .Urgent

    RăspundețiȘtergere
  7. +40 728 343 107 Ma numesc Georgeam 22 de ani si sunt din București, iau muie și sug pula,ma fut în cur,sunați urgent va rog la orice ora

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Sunt Pasiv Sug pula bine ma fut sunt curat am 37 de ani nu am loc nar meu 0758473065

      Ștergere
  9. Pasiv caut sex in Jud. Sibiu doar cei cu mașină scrie-mi 0786353026

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt Pasiv Sug Pula Bine ma Fut in cur sunt curat am 37 de ani sunt slab am 68 kg nu am loc Madalin nar +393533706820

      Ștergere
    2. Vreau sa dau muie și sa fut sunt nou

      Ștergere
    3. Te sug eu ma futi sunt pasiv am 37 de ani sunt curat nar

      Ștergere
    4. Nar meu sunt pasivul 0742661468

      Ștergere
  10. Fac oral anal inghit sperma dau limbi la femei peste tot pizda fund picioare excitatie 0733896790

    RăspundețiȘtergere
  11. Caut activ discret sa i-o sug 0751898789

    RăspundețiȘtergere
  12. pasiv Sibiu caut activ. adytza76 (Skype)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt Pasiv caut Activ o sug bine ma fut 37 ani curat sunt slab nar meu +393533706820

    RăspundețiȘtergere
  14. Unul sa suga la sibiu tinerel este

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te sug eu nar 0758473065

      Ștergere
    2. Sug pula bine ma fut sunt curat am 37 ani slab am 68 kg brunet corp atletic nu am loc accept si doi activi nar meu 0758473065

      Ștergere
  15. Caut activ sa de o muie discret 0751898789

    RăspundețiȘtergere
  16. Caut activ doar sug in Sibiu 0786353026

    RăspundețiȘtergere
  17. Salutare cineva de la sibiu care suge un tinerel dacă este

    RăspundețiȘtergere
  18. Cine vrea sa suga la sibiu discret și tinerel astăzi

    RăspundețiȘtergere
  19. Cine vrea sa suga la sibiu astăzi urgent

    RăspundețiȘtergere
  20. Salutare un sait de anunțuri gay din sibiu știe cineva

    RăspundețiȘtergere
  21. Salutare un tip la sibiu curat discret care suge astăzi

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu e nimeni la sibiu care vrea un trio cu o voluptoasa

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut eu vrei 0740805228

    RăspundețiȘtergere
  24. Fac oral anal inghit sperma accept si doi baieti , accept si cuplu , dau limbi la femei peste tot picioare fund excitatie 0733896790

    RăspundețiȘtergere
  25. La Sibiu cine vrea sa suga

    RăspundețiȘtergere
  26. Dau pula mică curată și frumoasă la supt și dau și limbi în pizdă lA femei discrete .

    RăspundețiȘtergere
  27. Doritorii pt anunțul cu pulă mică și limbi în pizdă vă rog lansați Nr tel ,eu nu pot lăsa ,mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Matur 55activ cât pasivi maturi 60 plus care vor sa suga pula

      Ștergere
    2. Cel de 55 dacă ne întâlnim ai loc ești chiar din Sibiu lasă un Nr tel eu sunt cel de 60 .

      Ștergere
    3. Ăsta cu 545 e număr inexistent deci nu ești serios nu mai da Nr aiurea.

      Ștergere
  28. Mi-ar plăcea să ți-o dau la supt pot să te sun cu Nr ascuns că nu vreau să îl vadă vreun cunoscut de-al meu .

    RăspundețiȘtergere
  29. Cine vrea sa suga la sibiu 25 de ani curat discret astăzi 18 cm

    RăspundețiȘtergere
  30. Gay pasiv din judetul Sibiu, versatil, caut gay versatil sau activ pentru sex total, fără inhibiții 0770498971. Sună -ma și nu vei regreta. Nu răspund la număr privat. Mulțumesc pentru înțelegere

    RăspundețiȘtergere
  31. Salutare cine vrea sa suga în sibiu am 25 de ani curat discret caut un tip care suge maxim 39 de ani

    RăspundețiȘtergere
  32. Gay versatil, caut gay versatil pentru sex total azi, fac orice, nu mă dau în lături de la nimic, sună și nu regreți aștept oferte, 0759626186. Nu răspund la număr privat.

    RăspundețiȘtergere
  33. Nimic la Sibiu, judetul Sibiu, azi? 0759626186

    RăspundețiȘtergere
  34. mi-ar placea sa cunosc un bisexual casatorit incepator ca si mine

    RăspundețiȘtergere
  35. Dacă vrei sa probam ceva lasă un nr de telefon și vb am 28 de ani

    RăspundețiȘtergere
  36. Astăzi la sibiu cine vrea sa încercăm ceva nou aștept oferte

    RăspundețiȘtergere
  37. Vreau eu sa ma sugi. E ok?

    RăspundețiȘtergere
  38. Nu am făcut niciodată dar îmi doresc sa încerc

    RăspundețiȘtergere
  39. Salutare la sibiu este cineva interesat astăzi care vrea sa încercăm un 69

    RăspundețiȘtergere
  40. Cine vrea sa lase un nr sau un mesaj

    RăspundețiȘtergere
  41. Răspunsuri
    1. Citi ani ai io matur activ 55 dacă vrei miar place sa mi-o sugi

      Ștergere
  42. Cine vrea un trio la sibiu

    RăspundețiȘtergere
  43. Salutare cineva la sibiu care suge eu 18 cm 28 de ani

    RăspundețiȘtergere
  44. Cine suge la sibiu astăzi

    RăspundețiȘtergere
  45. Aștept un nr de telefon

    RăspundețiȘtergere
  46. Matur pasiv, căsătorit caut un matur discret cu loc la Sibiu. Nu pot lăsa nr.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sînt matur 55 căsătorit mi-ar plăcea să ne întâlnim să te fut și dau și limbi în pizdă dacă ar dori doamna ta ,spune un mod de a ne întâlni .

      Ștergere
  47. Lasă un mod de contact dacă vrei eu am 28 de ani 18 cm

    RăspundețiȘtergere
  48. Dan661719@gmail.com pasiv, căsătorit discret

    RăspundețiȘtergere
  49. caut un pasiv v cu loc doar sa fie serios. Sibiu 0756614221

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am loc ,dar totuși cîți ani ai ,poate ne întâlnim .

      Ștergere
  50. Răspunsuri
    1. Da dacă ești ok

      Ștergere
    2. Nu pot sînt căsătorit lasă tu sau unde și cînd ne putem întâlni .

      Ștergere
    3. Pasiv căsătorit, matur, discret caut un tip matur activ cu loc casatorit

      Ștergere
  51. Răspunsuri
    1. Tu ai 50 eu 60 e vreo problemă de nu-mi răspunzi?

      Ștergere
    2. Salut pentru maturul de 60 lasa ultimele 3 cifre dela numărul tău sa stiu ca esti tu și lasa eu nr meu sa ma suni

      Ștergere
    3. Maturi de 60 de ani ești pasiv

      Ștergere
    4. Eu 55 doar activ miar place sa ma sugi

      Ștergere
    5. Dacă ne place te sug și îți fac laba în cur nu mă fut ai un Nr tel eu nu pot lăsa și spune-mi ești chiar din Sibiu sau din împrejurimi.

      Ștergere
  52. Matur pasiv discret, căsătorit caut matur discret căsătorit cu loc. Nu pot lăsa nr de tel. Am lăsat email mai sus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna nmru de sus sa vordim

      Ștergere
    2. Te deplaseze ai masina

      Ștergere
    3. Nu am mașina, caut un matur discret cu loc.

      Ștergere
    4. cineva di Bacau cu loc

      Ștergere
    5. Matur activ caut maturi pasivi care vor sa suga pula tlf 0774554109 doar mesaj nu sunați

      Ștergere
    6. Dacă nu vrei să sun să vorbim mesaj nu dau e prea mult de scris .

      Ștergere
  53. Cine suge la sibiu eu 28 ani caut ceva apropiat care vrea sa suga și poate sa fie și dominat

    RăspundețiȘtergere
  54. Doar la sibiu cine este interesat sa lase nr

    RăspundețiȘtergere
  55. Caut azi un activ în Sibiu, am loc, mă poți suna la telefon 0770498971 fără număr privat. Am loc pină mîine, sună și nu vei regreta

    RăspundețiȘtergere
  56. Cineva la sibiu sa suga și sa fie dominat

    RăspundețiȘtergere
  57. Scrie pe e-mail-ul lăsat mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  58. Bună la sibiu este cineva care vrea sa suga și sa fie dominat eu 28 de ani fff discret

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, as vrea eu sa sug, matur discret căsătorit. Mod contact dan661719@gmail.com

      Ștergere
    2. Dacă ești liber te pot suge eu azi

      Ștergere
    3. E cineva prezent?

      Ștergere
  59. Bună am 28 de ani și caut un tip care suge și vrea sa fie dominat fff discret lăsați doar nr de telefon

    RăspundețiȘtergere
  60. Nu pot lăsa nr, scrie pe adresa de e-mail dacă vrei.

    RăspundețiȘtergere
  61. Nu am adresa un nr sunt discret

    RăspundețiȘtergere
  62. Sau dă-mi ceva detalii despre tine

    RăspundețiȘtergere
  63. Salutare cineva la sibiu interesat sa suga și sa fie dominat discret și curat eu 28 de ani fff discret

    RăspundețiȘtergere
  64. Cineva la sibiu interesat de un trio

    RăspundețiȘtergere
  65. Bună nimeni la sibiu sa suga

    RăspundețiȘtergere
  66. Ajung la sibiu astăzi cine vrea sa suga

    RăspundețiȘtergere
  67. Cineva în Sibiu care vrea să-i ling nevasta în pizdă și el dacă vrea să-mi sugă pula este ,rog seriozitate și un Nr tel eu matur 55+ profesionist limbist pizde .

    RăspundețiȘtergere
  68. La Sibiu cineva care suge și sa fie discret

    RăspundețiȘtergere
  69. Cîți ani ai ,loc ai ? Te-ași suge eu .

    RăspundețiȘtergere
  70. Salut 28 de ani 17 cm fff discret tu câți ani ai lasă nr și te sun

    RăspundețiȘtergere
  71. Nu pot să las sînt căsătorit eu sunt maturul de 60

    RăspundețiȘtergere
  72. Și cum vrei sa ne vedem

    RăspundețiȘtergere
  73. Și cum vrei sa ne vedem

    RăspundețiȘtergere
  74. Tu nu poți lăsa Nr tel .

    RăspundețiȘtergere
  75. Zi-mi o zi în care vrei sa ne vedem gen în parcare la dedeman și de acolo ne descurcam

    RăspundețiȘtergere
  76. Aș fi preferat să vb tel să ne dăm seama dacă ne potrivim și eu caut persoană fff discretă igienica pt întâlniri ocazionale ,nu merg oricînd cu oricine ,eu stau lîngă Sibiu nu vreau să vin degeaba .

    RăspundețiȘtergere
  77. Pai spune cam ce dorești

    RăspundețiȘtergere
  78. Ca nu ne cunoaște nimeni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ești ok ți-aș belio și ți-aș sugeo .

      Ștergere
  79. Îți place și anal sau doar sa sugi cu finalizare

    RăspundețiȘtergere
  80. Eu ajung pe la dedeman și dacă vrei te las sa sugi cât vrei ca îmi place mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit că pe acolo se adună dar nu pot să risc la vârsta mea ,nu în natură văd că tu cunoști pe acolo păi nu găsești acolo ,eu credeam că nu ai amatori de aia tot dai anunțuri eu nu umblu cu mai mulți caut unu discret să ne întâlnim ocazional .

      Ștergere
  81. Nu ai înțeles cred eu sunt la prima încercare de a face asa ceva nici gând de a încerca în natura e klar sunt discret căsătorit nu îmi arde mie de alte

    RăspundețiȘtergere
  82. Asta și vreau discreție seriozitate,și eu am familie am fost o viață discret selectiv și nu pot acuma să dau totul peste cap . Acuma dacă eram tânăr încercam să găsesc o tipă cu care să fac toate plăcerile asta ,văd că nici tu nu ai așa o soție altfel nu mai căutai pe site .Dar cînd am văzut că zici de Dedeman mi-ai dat de gândit .

    RăspundețiȘtergere
  83. Și eu vreau sa încerc sa vedem cum este

    RăspundețiȘtergere
  84. Ști cum e curiozitatea de multe ori am vrut sa merg la un trans dar mam răzgândit mereu și am eșuat o data

    RăspundețiȘtergere
  85. Vreau sa vad cum e sa te suga un bărbat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bine,păi ziceai că-ți place mult sau a intrat altcineva în discuție.

      Ștergere
  86. Ma refer la faptul ca îmi place sa fiu supt dar doar de femei am fost supt și îmi doresc sa vad cum o suge un bărbat și eventual eu sa ii fac laba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine eu merg la o tipă o ling în pizdă ea mi-o suge și îi dau sperma pe țîțe am 5 ani de cînd o frecventez ,cu bărbat ți-am zis de ce nu am mai fost.

      Ștergere
  87. Pai dacă vrei mergem împreună și acolo vedem ce iese

    RăspundețiȘtergere
  88. Dacă vrei mergem împreună la tipa aia și vedem ce iese

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi plăcut i-am propus odată să cheme un bărbat să fi 2 și nu a vrut m-am uitat pe OLX și nu mai are ani țul nu răspunde nici la tel scrie Nr inexistent, vroiam să merg mîine la Sibiu că anul ăsta nu am fost la ea deloc .mai e una pe OLX dar aia mai blocat pentru faptul că am vrut să negociez prețul cu ea .

      Ștergere
  89. Nasol mai era una la masaj olx aia accepta și 2

    RăspundețiȘtergere
  90. Dacă vrei vb și mergem la ea și putem face toate nebuniile

    RăspundețiȘtergere
  91. Acum cum vrei și tu eu vreau

    RăspundețiȘtergere
  92. Dacă vezi mesajul aștept un răspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia care e în poză în capotul ala scurt și roșu , aia e cea care mi-a vorbit urît dacă nu cumva sub poza aia se ascund mai multe fete.

      Ștergere
    2. Cînd am scris comentariul de mai sus ora era 20 ,12 " pe postare apare 10,12"

      Ștergere
    3. 2 inși cît trebuie să-i plătească pt o sedință + că tu nu ai spus dacă îi dai limbi în pizdă iar eu dacă mi-a vorbit urît nu pot să mai am atracție față de ea .

      Ștergere
    4. E o tipa de treaba

      Ștergere
  93. E una blonda cu părut mai creț face masaj la una mai bulanoasa ia nr și suno și întreabă cât vrea

    RăspundețiȘtergere
  94. Și vezi ce oferta ne face

    RăspundețiȘtergere
  95. Și vezi ce oferta ne face

    RăspundețiȘtergere
  96. Răspunsuri
    1. Mihaela o cheamă,eu ziceam de cea în cămașă de noapte roșie ,dar Mihaela face sex? E de câțiva ani pe site eu am sunat o atunci de mult și zicea că nu face deci nu am mai deranjato .Păi spune tu cît costă și ce prestează dacă tot zici .

      Ștergere
    2. Face de toate în afara de anal și în 3 vrea 500 lei dar face masaj oral normal sau merge unul sa,io tragă și unul sa ii dea limbi în pizda și sa o și sugi dacă,vrei între timp sau împreună cu ea se poate suge

      Ștergere
    3. Am să o sun pe Mihaela că de ea e vorba, cealaltă ți-a zis că mai blocat,

      Ștergere
    4. Da tu dai limbi în pizdă ?

      Ștergere
  97. Răspunsuri
    1. Am impresia că altcineva sa băgat în discuție ,dacă ești altul lasă Nr tel ,

      Ștergere
  98. Salut ai sunat sa vezi ce zice eu aștept

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sună tu nu prea îmi vine să mai sun să primesc un refuz .

      Ștergere
  99. Pai tipa asta are o bluza galbena în poza și e ok îți spun sigur ca nu te refuza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost tu la ea ? păi ea e la anunțul unde scrie Mihaela .

      Ștergere
  100. Sau hai sa mergem la un trans dacă vrei

    RăspundețiȘtergere
  101. Eu ajung pe la 12 00 în sibiu dacă vrei mergem împreună la un trans și ne facem nebuniile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde ajungi în Sibiu nu stai în SB , la trans nu merg e riscant aștia umblă toată țara,te pot îmbolnăvi.

      Ștergere
  102. Pai atunci suna la miha și vezi ce zice

    RăspundețiȘtergere

Te guram sa te gaindesti inainte de a scrie un comentariu !